سیستم اعلام حریق ایرانی

آیا به دنبال سیستم اعلام حریق کارآمد برای ساختمان محل کار یا زندگی خود می گردید؟ آیا نگران این هستید که در سانحه آتش سوزی، ارزش های زندگی خود را از دست بدهید؟ آتش پاد امروز در خدمت شماست تا برای تهیه و نصب یک سیستم اعلام حریق مناسب به شما کمک کند. حتما به دنبال سیستمی سریع و مناسب محل مورد نظر خود می گردید و با گزینه های زیادی مواجه هستید. نمونه های داخلی و خارجی زیادی را مد نظر دارید اما نهایتاً برای خرید آن ها دچار سردرگمی می شوید. با این مقاله از آتش پاد پارسیان همراه باشید تا پاسخ سوالاتتان را دریافت کنید.

زیتکس: سیستم اعلام حریق ایرانی

سیستم اعلام حریق از چند بخش تشکیل شده است؛ دتکتور (دودی، گازی یا شعله)، کنترل پنل، شستی اعلام حریق و اجزای مهم دیگر. بنابراین شما با مجموعه ای از قطعات و ابزارهای متفاوت مواجه هستید. ویژگی یک سیستم اعلام حریق مناسب چیست؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال عجله نکنید. مهم ترین مورد، سرعت عمل است. از زمانی که افراد با اعلام آتش سوزی از طریق شستی اقدام می کنند تا عکس العمل کنترل پنل باید تنها چند ثانیه زمان ببرد. زمان پاسخ دهی در کیفیت سیستم اعلام حریق تأثیر به سزایی دارد و هر چه این زمان کوتاه تر باشد، خسارات وارده کمتر خواهد بود، حتی به صفر نیز می رسند. در سال های اخیر، محصولات داخلی جایگاه ویژه ای در بازار به دست آورده و توانسته اند که نظر بسیاری را به خود جلب کنند. زیتکس، تولیدکننده انواع ابزارها و سیستم های اعلام حریق ایرانی است که با تجربه چندین سال موقعیت درخوری را در بازار داخلی کسب کند. متخصصان و طراحان زیتکس با شعار کیفیت همیشگی، همواره برای رضایت مشتریان گام های بلندی برداشته اند. سیستم های اعلام حریق زیتکس به نسبت دیگر محصولات مشابه، کیفیت عمل بیشتری دارند. شما مخاطبان گرامی می توانید با پرس و جو از خریداران قبلی، از کارکرد محصولات زیتکس مطلع شوید. زیتکس ثابت کرده است نیاز مشتری همیشه در اولویت قرار دارد و آماده انجام هر کاری برای برطرف کردن آن است. حال این سوال به وجود می آید که چطور از این محصولات بهره مند شوید. فروشگاه آتش پاد پارسیان با ارائه خدمات و محصولات این برند، آماده کمک رسانی به مخاطبان است.

سیستم اعلام حریق ایرانی

تسلا: سیستم اعلام حریق ایرانی

در مورد سیستم های زیتکس صحبت کردیم. این تولیدکننده ایرانی که در رقابت با همکاران خود، بازار گرمی را برای مصرف کنندگان به وجود آورده است. حال نوبت به برند تسلا می رسد. این برند با سابقه چندین سال مشتریان ویژه خود را به دست آورده و توانسته است که خود را به برترین های این صنف برساند. همانطور که مشخص است سیستم اعلام حریق تسلا سرعت عمل بسیار زیادی دارد و توانایی زیادی در تشخیص دتکتور ها دارد. شاید پیش خودتان بگویید که این مشخصه چه سودی برای مخاطبان دارد. در پاسخ باید گفت که در زمان بروز هشدار آتش سوزی، پنل کنترل سریعاً محل حریق را از طریق شستی ها و دتکتور ها تشخیص می دهد و دستورالعمل مورد نیاز را صادر می کند. دتکتورهای تولید شده توسط این برند محبوب، هر لحظه غلظت گازهای آلاینده و دود موجود در هوا را کنترل و به سیستم مرکزی اعلام می کنند. این نکته قابل ذکر است که سیستم های تسلا مانند برخی از برندهای قدرتمند، این امکان را به مشتریان می دهد تا با استفاده از تلفن همراه نیز بتوانند که به کنترل پنل دسترسی داشته باشند و گزارش آلاینده ها و آتش سوزی را دریافت نمایند.

سیستم اعلام حریق ایرانی


مجموعه آتش پاد پارسیان، عرضه کننده انواع سیستم های اعلام حریق، کپسول های آتشنشانی و دیگر ابزارآلات مورد نیاز برای افزایش ایمنی ساختمان ها است. این مجموعه با سال ها تجربه توانسته است که بهترین خدمات را به مشتریان عرضه دارد و در راستای رفع نیازهای ایشان قدم بردارد. برای دریافت و خرید سیستم های اعلام حریق تسلا و زیتکس با آتش پاد همراه باشید و یک خرید ایمن را تجربه کنید.